Mijn Eerste Blokkenwereld Bos en Weide
Blokkenset voor een bos en weide
Titel
Mijn Eerste Blokkenwereld Bos en Weide
Mijn Eerste Blokkenwereld Bos en Weide van HABA is een mooie combinatie van bouwen en fantasierijk spelen. Met de stevige houten bouwblokken kunnen kinderen een idyllisch landschap met een bos en weide creëren. De set bevat verschillende bomen, grasstukken en dieren, waaronder twee geiten en een konijn. De dieren zijn aan beide kanten bedrukt, waardoor ze vanuit verschillende richtingen leuk zichtbaar zijn tijdens het spelen. De bouwblokken zijn eenvoudig vast te pakken en kunnen telkens op een andere manier worden gebruikt. Een blok kan vandaag bijvoorbeeld een hek zijn en morgen een drinkbak. Zo kunnen kinderen steeds nieuwe landschappen bouwen en hun eigen verhalen bedenken waarin de geiten en het konijn elkaar in het bos en op de weide ontmoeten. Het stapelen, bouwen en spelen stimuleert de fijne motoriek, hand-oogcoördinatie en creativiteit. De set bestaat uit 9 houten bouwblokken, 2 geiten, 1 konijn, 3 bomen en 2 grasstukken. Mijn Eerste Blokkenwereld Bos en Weide kan bovendien worden gecombineerd met andere bouwblokkensets uit Mijn Eerste Blokkenwereld van HABA, zodat de speelwereld steeds verder kan worden uitgebreid.