Hoe kunt u bij ons bestellen?
Alle artikelen die u in de webshop ziet behoren tot onze collectie en hebben wij in principe direct op voorraad. U kunt uw bestelling gemakkelijk en éénvoudig doen door op de bestelknop te klikken en na afloop via het winkelwagentje af te rekenen. Voor het afrekenen heeft u geen account nodig.

Waarom staat er geen bestelknop bij het artikel?
Als u bij het artikel geen bestelknop ziet staan, dan hebben wij het betreffende artikel op dat moment niet op voorraad. Zodra het artikel opnieuw voorradig wordt, wordt de bestelknop automatisch geactiveerd. Wij kunnen bij onze leverancier informeren wanneer artikelen weer op voorraad komen. U kunt ons vrijblijvend bellen en/of e-mailen voor specifieke vragen omtrent onze voorraad.

BTW
Alle prijzen zijn inclusief BTW. U ontvangt bij de levering van uw bestelling de factuur, met daarop apart het BTW-bedrag vermeld.

Verzenden & retourneren
Op deze pagina leest u specifiek over verzenden en retourneren.

Leveringsvoorwaarden
De leveringsvoorwaarden zijn conform de Algemene Voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk. Deze zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014. Klik hier om de leveringsvoorwaarden in te zien.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?
U kunt bij ons op drie manieren veilig betalen. Ten eerste kunt u via iDeal betalen. Als u een betaalrekening heeft bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING/Postbank, Rabobank, Regio Bank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of Knab, dan kunt u direct met iDeal betalen. U wordt automatisch doorgestuurd naar de beveiligde internetbetaalomgeving van uw eigen bank.Ten tweede kunt u zelf contact opnemen met uw bank en het bedrag overmaken op onze bankrekening. Op de bestelbevestiging vindt u ons bankrekeningnummer. Ten derde kunt u onder rembours bestellen. Dit betekent dat u het remboursbedrag contant aan de bezorger van PostNL betaalt op het moment dat hij/zij uw bestelling bij u aflevert. PostNL rekent u 14,- euro rembourskosten voor deze service, exclusief eventuele verzendkosten bij een bestelbedrag van minder dan €35,- euro.

Hoe kunt u bij ons betalen met iDeal?
Dit systeem koppelt u direct aan het beveiligde internetbankierprogramma bij een online aankoop. Als u een betaalrekening heeft bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING/Postbank, Rabobank, Regio Bank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of Knab, dan kunt u direct met iDeal betalen. Betalen met iDeal gaat op de volgende manier:
 
  1. U bestelt een product en rekent af via de winkelwagen;
  2. Kies 'iDeal' als betaalmethode;
  3. Selecteer de bank waar u uw bankzaken online regelt;
  4. U komt in het internetbankierprogramma van uw bank;
  5. Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed;
  6. U ontvangt een bevestiging van uw bank;
  7. U keert terug naar de webwinkel; uw bestelling en betaling zijn gereed;
  8. U ontvangt een bevestiging in uw mailbox van uw bestelling.

Hoe kunt u bij ons betalen met Bancontact/Mister Cash?
Belgische klanten kunnen veilig online betalen via Bancontact/Mister Cash. Om Bancontact/Mister Cash-gebruiker te worden, kunt u terecht bij uw bank. Bancontact/Mister Cash is een standaardapplicatie op de kaart die uw bank uitgeeft bij het openen van een rekening. Betalen met Bancontact/Mister Cash gaat op de volgende manier:
 
  1. U bestelt een product en rekent af via de winkelwagen;
  2. Kies 'Bancontact/Mister Cash' als betaalmethode;
  3. Selecteer de bank waar u uw bankzaken online regelt;
  4. U komt in het internetbankierprogramma van uw bank;
  5. Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed;
  6. U ontvangt een bevestiging van uw bank;
  7. U keert terug naar de webwinkel; uw bestelling en betaling zijn gereed;
  8. U ontvangt een bevestiging in uw mailbox van uw bestelling.

Hoe kunt u het bedrag rechtstreeks en zelfstandig overmaken op de betaalrekening van Carrabas speelgoed?
Als uw bank geen mogelijkheid biedt om via iDeal te betalen, of uw bankiert liever niet via het internet, dan kunt u het te betalen bedrag direct aan ons overmaken. Dit gaat op de volgende manier:
 
  1. U bestelt een product en rekent af via de winkelwagen;
  2. Kies na het opgeven van een verzendmethode bij betaalwijze voor 'Zelfstandig overschrijven' als betaalmethode;
  3. Controleer uw gegevens en bevestig vervolgens uw bestelling door op de knop 'Nu bestellen' te klikken;
  4. U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling met het zelfstandig over te maken bedrag en onze bankgegevens;
  5. U maakt het bedrag via uw bank aan ons over, onder vermelding van het bestelnummer;
  6. Uw betaling is voldaan en de bestelling is gereed voor verzending;
  7. U ontvangt van PostNL een track en trace code om uw bestelling online te volgen. Het ontvangen van de track en trace code dient tevens als bevestiging van uw geslaagde betaling.

Hoe kunt u bij ons betalen met Billink?
Als u liever achteraf betaalt dan is dit een goede manier. Als u voor deze optie kiest, dan neemt Billink de betaling van ons over en hoeft u pas te betalen als de bestelling is geleverd. Betalen met Billink gaat op de volgende manier:
 
  1. U bestelt een product en rekent af via de winkelwagen;
  2. Kies 'Billink, achteraf betalen' als betaalmethode;
  3. U bevestigt uw aankoop door op 'Afrekenen' te klikken;
  4. Vul uw geboortedatum en telefoonnummer in ter controle, en klik nogmaals op 'Afrekenen';
  5. U ontvangt van ons een bestelbevestiging;
  6. De bezorger levert het pakket bij u af;
  7. U ontvangt via de mail een factuur met betaalinformatie van Billink, waar u binnen 14 dagen kunt afrekenen via uw eigen bank, zodra u weet dat de bestelling in orde is.

Krijg ik wel een factuur?
Na uw bestelling krijgt u de factuur gemaild naar het e-mailadres wat u op heeft gegeven. Als u uw bestelling op een ander adres wilt laten afleveren, dan sturen wij de factuur naar uw e-mailadres. Daarvoor dient u nog wel een factuuradres op te geven.

Garantie
U kunt ervan uitgaan dat u een deugdelijk artikel ontvangt. Echter, in geval van schade of mankementen aan een artikel rechtstreeks uit de verpakking, neemt u dan direct contact met ons op. Gaat het artikel binnen 6 maanden kapot, dan gaat de wettelijke garantie ervan uit dat u geen deugdelijk artikel heeft ontvangen. Binnen deze termijn kunt u zich beroepen op garantie en wordt het artikel gerepareerd, het onderdeel vervangen of een nieuw artikel geleverd. In sommige gevallen geeft HABA extra garantie op het speelgoed. Dit is niet wettelijk geregeld. In overleg met de fabrikant wordt bekeken in hoeverre garantie kan worden geleverd.

Privacy
De Uitvoeringswet Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) regelt, ter bescherming van uw privacy, wat er allemaal wel en niet mag met uw persoonsgegevens. Wij gebruiken uw gegevens enkel voor de verzending van uw pakketten en geven uw persoonsgegevens nooit en te nimmer door aan derden. Indien u zich opgeeft voor onze digitale nieuwsbrief, dan ontvangt u een aanmeldingsbericht in uw mailbox, dat u vervolgens dient te bevestigen. U kunt zich te allen tijde afmelden voor de nieuwsbrief door onderaan de brief de afmelden-link aan te klikken.

Cookies
Onze webwinkel maakt gebruik van cookies. Cookies zijn kleine tekstbestandjes die op uw apparaat worden opgeslagen, met als bedoeling om de gebruikerservaring van onze webwinkel te verbeteren. Cookies worden gebruikt om informatie te verzamelen over het gebruik van de pagina’s in onze webshop. We kunnen hierdoor in de gaten houden hoe vaak onze pagina's worden bezocht, welke zoekwoorden worden gebruikt en hoe vaak (bekende) bezoekers terugkeren. We maken gebruik van diverse Google tools, waaronder Google Analytics om de bezoeken aan onze webwinkel in kaart te brengen. Ook wordt bijgehouden welke informatie de browser deelt. Uiteraard kunt u kiezen om cookies uit te schakelen en/of de cookies na plaatsing te verwijderen (uit het geheugen van uw webbrowser) via de browserinstellingen. Wilt u meer weten over de instellingen van uw webbrowser, raadpleeg dan de algemene website van de aanbieder van uw browser.

Heeft u vragen of een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar info@carrabas.nl.        Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het echter meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Als de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.